چطور خواسته هایمان را از کائنات درخواست کنیم ؟
نوشته شده توسط : اندرزگو

درخواست کردن خواسته ها از کائنات چندان پیچیده نیست و ما فقط به تمرین کردنن نیاز داریم. برخی از افراد تصور می کنند که درخواست کردن به معنای خواهش و التماس کردن است ولی این تصور درست نیست، در این بخش مراحل شش گانه درخواست کردن از کائنات را به شما آموزش می دهیم با تمرین و رعایت این مراحل در هر شرایطی که هستید می توانید به خواسته های خود برسید.

مراحل شش گانه
هرآنچه می خواهید تفاوتی ندارد خانه، ثروت، ماشین و… را به طور کامل تعیین کنید. بهتر است که یک هدف انتخاب کنید تا بتوانید همۀ تمرکزتان را به یک سمت هدایت کنید و ارتعاش قویتری به کائنات ارسال کنید. پس از تعیین هدف آن را در یک برگه یادداشت کنید و یا برای آن تابلوی کائنات بسازید کنید
تابلو کائنات و یا یادداشت آرزو ها را در مکانی قرار دهید که در بیشتر اوقات در دید شما باشد. باید توجه کنید داشتن حس ناامیدی، حسرت و یا ترس در وجودتان باعث می شود تا شما از خواسته هایتان دورتر شوید. شما باید این توانایی را داشته باشید که بتوانید احساساتان را خوب کنید به طوری که با فکر کردن به اهداف و آرزوهایتان خوشحالی و لذت تمام وجودتان را فرا بگیرد و خود را لایق و شایسته تمامی اهدافتان بدانید.
تمرکز کردن فقط به معنای فکر کردن به خواسته هایتان نیست در مورد خواسته هایتان حرف بزنید و با حرف زدن ارتعاش قویتری را به کائنات ارسال کنید زیرا در این صورت سریعتر نتیجه خواهید گرفت.
طوری رفتار کنید که انگار به خواسته خود رسیده اید به طور مثال طوری راه بروید، غذا بخورید و خوشحال باشید که انگار به خواسته هایتان رسیده اید.
برای رسیدن به آرزو هایتان صبور باشید و ناامید نشوید زیرا بی تابی کردن و ناامیدی به معنای ترس است و با این کار شما احساس بد را به کائنات ارسال می کنید و در نتیجه عکس خواسته به شما داده می شود.
بابت داشته هایتان شکرگذار باشید زیرا این عمل باعث میشود تا شما بیشتر به داشته های خود فکر کنید و احساسات شما بهتر می شود.
با انجام این مراحل شما می توانید از کائنات در خواست کنید. با درخواست های کوچک شروع کنید تا انگیزتان برای درخواست های بزرگ بیشتر شود.

 

راز کائنات برای دریافت ارتعاشات ما چیست؟
گاهی ما فکر می کنیم که همه چیز به طور اتفاقی رخ میدهد ولی هنگامی که بیشتر می اندیشیم،

درخواهیم یافت که باعث همۀ اتفاقات زندگی ما کسی جز خودمان نیست. در واقع اگر به اتفاقات زندگیمان عمیق تر نگاه کنیم نشانه هایی از سمت کائنات پیدا خواهیم کرد که به کمک این نشانه ها میتوانیم راه درست و یا اشتباه را تشخیص دهیم. نشانه های راز کائنات ارتعاشات ما را بیشتر نمایان میکند و ما را بیشتر از وجود آن باخبر می کند.

در حالت عادی نشانه ها به صورت اتفاقات ناگوار و ناخواسته در سر راه ما قرار می گیرد زیرا احتمالا قبلا به این اخطار اهمیت نداده ایم که هم اکنون به شکل یک اتفاق در زندگی ما ظاهر شده اند. برخی از اتفاقات ناگوار و ناخواسته قصد دارند تا ما را به درک درستی از ارتعاشات ضعیفی که از خود ساطع میکنیم و یا افکار و احساسات منفی ای که داریم برساند. نشانه های راز کائنات می تواند هر اتفاقی باشد که در بخش زیر چند مثال برای آنها زده شده است:

گیر افتادن در یک شلوغی و ترافیک
شنیدن صداهای عجیب و بلند، چشیدن مزه ای که شما از آن تنفر دارید، استشمام یک بوی ناخوشایند
از دست دادن چیزی یا کسی که به آن احساس نیاز می کردید
متحمل شدن ضرر و زیان
ضربه خوردن به انگشتان دست یا پا
درد هایی که به یکباره به سمت ما می آید
مضطرب شدن و دلهره گرفتن های ناگهانی
دچار درد و بیماری شدن
رفتار بد و بدون علت دیگران و عزیزانمان با ما
خواب ماندن و نرسیدن به قرارهیمان
کنسل شدن برنامه ای که برایمان اهمیت داشت
گم کردن و یا جا گذاشتن یک وسیله در جایی که باعث شود به آنجا برگردیم
البته قصد ما این نیست هر اتفاقی بدی که رخ داد را نشانه ای از جانب راز کائنات بدانید.
بهتر است بعد از اینکه نشانه ای مشاهده کردید به کاری که در حال انجامش هستید بیشتر فکر کنید و کمی تامل کنید و آن کار را متوقف کنید. بهترین برخورد در این زمان این است که دست ازکار بکشیم و به اشتباهی که خواسته یا ناخواسته مرتکب شده ایم فکر کنیم و درسی که رازکائنات قصد دارد تا به ما بیاموزد را به طور کامل فرا بگیریم. تمرکز کردن بیش از حد روی نشانه های راز کائنات می تواند ارتعاشات شما را منفی کند و اتفاقات بدتر دیگری را برای شما رقم بزند.




:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: