ترسناک ترین جنگل های ایران
نوشته شده توسط : اندرزگو

ترسناک ترین جنگل های ایران
جنگل ها با وجود زیبایی های درونی منحصر به فردی که دارند، اما گاهی اوقات به مکانی خوفناک تبدیل می شوند که بازدید از آن دل و جرات خاصی را می طلبد. در اقصی نقاط مختلف جهان جنگل هایی با این ویژگی وجود دارند اما در این مقاله ما قصد داریم ترسناک ترین جنگل های ایران را نام ببریم، پس اگر علاقه مند هستید که به نقاطی ترسناک سفر کنید و یا اطلاعاتی از آن ها در دست داشته باشید، در ادامه ما را همراهی نمایید.
همان گونه که می دانید، هیچ مکانی از ابتدای پیدایش ترسناک نبوده و در طول زمان های طولانی افراد مختلف موارد ناشناخته را در آن مشاهده کرده اند و یا صداهای عجیبی شنیده اند که سبب گشته آن مکان ها تداعی گرِ ترس و وحشت شوند.

 

 

 

جنگل جیغ

در حوالیِ روستای "سربرج" در منطقه طرقبه مشهد، جنگلی بسیار زیبا و در عین حال بیمناک وجود دارد که جنگل جیغ نامیده می شود. این بیشه در دره ای قرار دارد که گذر رودخانه ای از دل آن سبب شده جلوه ای بی نظیر پیدا کند. این جنگل به هنگام روز همچون جنگل های دیگر، دارای فضایی دل انگیز می باشد ولی همزمان با تاریک شدن هوا صداهایی عجیب و رعب آور از میان درختان آن به گوش می رسد. گفته می شود این صداها شبیه به صدای جیغ بوده و هیچ شباهتی به صدای پرندگان یا وزش باد ندارد.




:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: