چرا هر شرکتی باید سایت داشته باشد
نوشته شده توسط : اندرزگو

امروزه هر شرکتی یک وب سایت دارد. البته اگر خیلی قدیمی و نزدیک به ورشکسته شدن نباشد!

طراحی سایت شرکتی از انواع قدیمی تر طراحی وب محسوب می شود. چرا که شرکت ها پیش از هر مجموعه دیگری به سراغ طراحی سایت آمدند. لزوم ارتباطات آنلاین و حضور پر رنگ تر در این عرصه به خصوص برای شرکت هایی که تجارت های بین الملل انجام می دادند مهم بود.

اما امروزه هر مجموعه و کسب و کاری اعم از این که شرکت باشد یا یک مجموعه کوچک خدماتی به وب سایت نیاز خواهد داشت تا بتواند در این عرصه که همه کارها با سایت انجام می شود دیده شود و کسب درآمد نماید.

 

دیده شدن در جستجوهای اینترنتی

برای این که جایی در نتیجه جستجو داشته باشید اولین قدم این است که حداقل یک سایت داشته باشید. طبیعی است که برای بالا بودن در نتایج گوگل باید اصول سئو و بهینه سازی را نیز رعایت کرده باشید و روی سئو نیز فعال باشید. اما این که طراحی سایت حرفه ای هم داشته باشید می تواند منجر شود کسانی که وارد سایت می شوند بیشتر به شما اعتماد کنند و با شما تماس بگیرند.

 

نشان دادن سوابق کاری

ممکن است هر خدماتی را بخواهید از طریق سایت معرفی کنید و مشتریانی جذب کنید. به طور مثال خدمات شما ممکن است در زمینه نقاشی ساختمان یا نصب کاغذ دیواری باشد. در این صورت نمونه کارهای شما می تواند منجر شود شما به عنوان کارگزار انتخاب شوید.

 

نتیجه گرفتن از تبلیغات

ممکن است به هر شکلی برای گسترش کسب و کار خود تبلیغات کرده باشید. به طور مثال تبلیغات پیامکی یا حتی پخش تراکت. وجود یک لینک از سایت شما می تواند کنجکاوی افراد زیادی را برانگیزد. این افراد می توانند وارد سایت شما شده و بیشتر با شما آشنا شوند.




:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: