سخن بزرگان : مارک زاکربرگ
نوشته شده توسط : اندرزگو

سخن ۱
من در زندگی خود، تقریباً نیمی از کارهایی را که انجام می دهم با کسی در میان نمی گذارم. شب گذشته، ۵ ساعت را مشغول برنامه نویسی بودم و به نتایجی دست یافتم که می تواند در نوع خود بسیار جالب توجه باشد. این نتایج را با چند نفر از دوستان نزدیک خود در میان گذاشتم و با سایر هم کلاسی‌های خود در این مورد حرفی نزدم.

سخن ۲
واقعاً نمی دانم که چه چیزی در آینده به موضوع مهم و بزرگی تبدیل خواهد شد چرا که من وقت خود را برای انجام کارهای بزرگ صرف نمی کنم. من وقت خود را صرف کارهای کوچکی می کنم و زمانی که وقت آن برسد، آن‌ را کنار هم قرار می دهم.

سخن ۳
من همانند یک کودک سریعاً خسته و بی حوصله می شوم و تنها کامپیوتر می تواند هیجان را به رگ‌های من تزریق کند. این دو ویژگی از جمله خصایص برجسته من محسوب می شوند.

سخن ۴
هدف اصلی من از راه اندازی این پروژه، فراهم کردن شرایطی بود که دانشجویان دانشگاه هاروارد بتوانند همزمان در مورد یک موضوع به طور همزمان با یکدیگر صحبت کرده و نظرات خود را ابراز کنند. به نظر من، این طرح می تواند بسیار سرگرم کننده و جذاب باشد.

سخن ۵
من طرح‌ها و کارهایی شبیه به این را همیشه انجام می دهم. راه‌اندازی و ساخت فیس‌بوک تنها یک هفته وقت من را گرفت.

سخن ۶
من همواره برای رسیدن به هدفم تلاش می‌کنم و یقین دارم این تلاش نتیجه خواهد داد و چه بهتر که با موفقیتی بزرگ همراه شود. اما دستیابی به موفقیت به هر قیمتی را هرگز هدف کارهای خود قرار نداده ام.

سخن ۷
هر کسی که در هاروارد تحصیل می کند می تواند شغلی داشته باشد و از آن راه پول های هنگفتی را به دست آورد. اما هر کسی نمی تواند صاحب یک شبکه اجتماعی باشد. ارزش یک شبکه اجتماعی فراتر مسائل مادیست و من هرگز روی آن، قیمت گذاری نخواهم کرد چرا که هدف من از راه اندازی آن، چنین چیزی نبوده است.

سخن ۸
هدف من داشتن یک شغل نیست و همواره به انجام کارهای عجیب و در عین حال جالب، تمایل داشتم. بهترین چیز برای من این است که کسی نیست که به من بگوید چه کاری را انجام دهم و اینکه تا چه زمانی وقت دارم که کار مورد نظر را به سرانجام برسانم.

سخن ۹
من اعتقاد دارم که سرانجام می توانم کاری را انجام دهم که برای انسان‌ها بسیار مفید و سومند خواهد بود.




:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: